inget vettigt alls

Jaha fredag ikväll, halleluja så skönt! Även om jag trivs super
i förskoleklassen så är jag såå glad för lite ledigt. För trött är
jag så behöver ladda upp batterierna. På måndag är det dags då
landar syrran med Noah här i Lule och stannar till lördagen. ska
bli suuupermysigt, oh jag ska goosa med lillen som aldrig förr :)
Nåja! har int mycket vettigt att skriva. Imorgon blir det
en sväng på stan med annika och snurran. Ska påpeka också
att jag är less på regn och grått och trist väder. Vill ha snö, MASSOR
av snööö, verkar dock int vara på g..
Nåja ska slå på en film innan jag somnar, fast kommer väl se 10 minuter innan
jag sover som en babys. Ja halleluja för helg!
Jag och syster för 2 ½ år sedan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0