i brist på annat

skriver några rader i brist på annat att göra denna kväll. Kom nyss från duschen,
sjukkt skönt! Som jag skrev i tidigare inlägg håller jag på och provar med ricinolja
i håret. Om mitt hår växt kan jag inte svara på, inbillar mig det haha men ja det
är iaf så mycket fräschare och topparna känns inte alls så klyvna och slitna. Utan håret
känns mer fräscht och välmående.

Sitter och letar maskeradkläder till annikas maskerad sjuukt svårt att veta vad man ska vara.
Tips är väldigt välkomna ;P.
Nåja, praktiken rullar på, trivs faktiskt väääldans bra med madde i förskoleklassen :).
Har dragit igång med vårat utvecklingsarbete och kan inte annat än säga att det är roligt.
Speciellt när man får höra hur roligt barnen tycker det är. 

Annars är det lugnt, har varit på middag hos madde idag, hemlagad pizza, SJUUUKT god :D
hihi<3. Ja that's it tror jag, eller nej juste imorgon är det fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0