Happy Happy Happy

Söndag idag och NOLL söndagsångest! En veckas
ledigt framför oss nu. Imorgon kommer syrran och det
ska bli så otroligt härligt att få krama om henne igen och
lillplutten också :D

Igår blev det stan med Annika och snurran, kom hem med
ett linne och ett örhänge :) ja och en burk med hårfärg också.
Kvällen spenderades här hemma med tacos och annat gott.
Elin och Ida kom förbi och så även Emma. Blev en toppkväll
med skratt och massa surr som vanligt. HÄÄRLIGT :D.
Annika färga mitt hår också så nu är det lite mörkare men framförallt
en jämn färg! Förra gången fick jag inte bort allt det ljusa men nu är
det bra :) Ida ställde upp och färga annikas hår men hon har så
jävla mycket hår så ja , hennes vart int riktigt jämnt :P utan hon
kommer behöva typ 3 burkar till haha.

Idag blir det en sväng till storheden och sen ska jag städa och fixa
och ikväll blir det bio. Känner mig sådär härligt glad och lycklig idag :)

mina hjärtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0