fältstudier

drabbades av akut hemlängtan igår, blir lätt så när man är
nere och speciellt på söndagar. höhö! nåja, det där besöket
som jag nämde av mor och far blir nog inte av, mamma verkar
int få ledigt från jobbet. Vilket SUUGER! måste ja vänta till
jul innan jag får krama dom men men då hoppas jag istället att
min kära syster kommer hit och inte ensam utan med mosters
lilla pluttis :) Oh så mys det hade varit, en veckas mys med
dom två säger jag int nej till.

Nu sitter jag redo och ska gå till bussen om en stund ,idag börjar våra
fältstudier och jag kan säga att jag är måttligt nervös, men jag har ju
madde med mig så nog ska vi väl klara det :)

Lite kyligt ute så inviger mitt pannband från Åhlens idag, rätt fint
om ni frågar mig ;)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0