att önska

jag önskar ibland att jag bodde närmare familjen,
bara kunna ta en fika med mamma för att jag vill eller
träffa syster och Noah och bråka med lillebror för att jag vill.
Kunna träffa vännerna och bara se en film eller en myskväll.
Jag önskar jag kunde få träffa mamma och pappa när jag vill
inte behöva planera det flera veckor i förväg. Kunna se min systerson
växa upp, vara med när mina nära och kära fyller år.. Jag
önskar att jag kunde få träffa farmor när jag vill och krama henne.
Jag önskar så att jag var hos er nu.
Jag vet inte om det är här jag ska vara, jag längtar hem
jag önskar ibland att jag inte flyttat 125 mil
jag önskar ibland att min mamma bodde under min säng
jag önskar ibland att jag bara kunde få höra pappas positva röst
jag önskar ibland att jag bara kunde få retas lite med lillebor
jag önskar ibland att min syster bodde granne med mig
jag önskar ibland att alla mina vänner var här tillsammans med mig!
Det finns så mycket och det är så att jag saknar er och ja låt
det bli jul snart få jag får krama om er

Kommentarer
Postat av: pappa

Vi saknar dig också, men när det känns jobbigt kan du tänka på när jag väcker dig med min vackra stämm. Då går det över,

puss puss

2011-10-03 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0