äntligen helg

kommer nog dröja innan jag ger upp bloggen har jag insett
är skönt att ha någonstans att skriva av sig.
Fredagkväll och jag ligger i sängen och ser idol, sjukt trött.
Känns att det vart en vecka med fullrulle och hela dagar
med barnen, men trivs som fisken i vattnet och dom är
såå söta.

Mamma skicka ett sms till mig idag där det stod ''Längtar efter
dig väntar på att du ska komma hem. Puss älskar dej'' då blir
jag lite mamma sjuk och hoppas att det blir december fort så jag
får krama om henne och reste av nära och kära snart. Men syrran
kommer ju snart, bara på måndag är det en vecka kvar, woo!
en vecka full med mys och jag ska pussa sönder lillfisen. 
Så fort idol är slut ska jag se huset fullt, sista säsongen, sen
får jag nog börja se om från början haha!

Imorgon ska jag sova ut, känns förbannat skönt att ha sovmorgon igen.
så ge fan i att ringa tidigt eller skicka sms imon på morgonen :P
Tackar underbaraste madde för en underbar första vecka på vfun, så
skönt att ha dig vid min sida <3
Sen får vi se vad som händer. Känns konstigt att man inte träffar tjejerna varje
dag nu under praktiken blir som tomt :( <3 puss till er alla!

nej, tillbaka till idol och ja sängen

/Puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0