underbara helg

jaha då sitter jag är hemma igen efter en underbar helg hos
Hanna :) Vi har bara myst och tagit det lugnt. Sprungit lit på
stan och jag har fått håret fixat (har tyvärr ingen bild ännu, men
det kommer.) Nu hoppas jag int det dröjer lika länge innan jag
får träffa hanna igen, men det gör de nå inte, hoppas hon kommer
hit i januari :D. Är skönt att vara med Hanna för hon förstår mig sådär
superduperbra och vi kan lätta våra hjärtan ordentligt o prata om
allt mellan himmel och jord, och även fast det dröjer några månader
i mellan gångerna så känns det som vi pratar varje dag. Taack hjärtat
för en suuper helg <3

Känner mig trött vet egentligen int varför men blir nog tidigt
i säng idag, skönt att vi är ledig imorgon eller ja ledig och ledig
ingen skola iaf men plugga måst jag göra. Läsa klart en av böckerna.
Nej, nu ska jag slänga mig i sängen och se nå bra film 

/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0