trött

oh idag är jag ruuusskigt trött kan jag lova.. Madde gick för en stund
sen, middagsdag och min tur att stå för middagen. Blev torsk i ugn och
potatis, sjuuukt gott! vad jag kan heeja mig :D. Och sällskapet var
ju inte sämre det ;) Tack maaaddddee <3
Nu är det bara två dagar kvar på praktiken och jag ska villigt erkänna
att det ska bli skönt, kommer givitvis sakna alla barn och sådär
men bara att få soova ut, längtar till lördag då ska jag sova!


Igår var jag, elin och sussisnurr och hämta ut hockeybiljetter till på
lördag. Ska bli roligt, skönt att ha nå att se fram emot också :).
Köpte även pappas julklapp igår så nu är hans och mammas klar,
skönt det, två mindre att köpa. Sen tog vi en fika faktiskt, igen!
Satt en timme och surra om allt och inget, en timme som kändes som
tio minuter :P. For hem med bussen sen plinga det i telefonen och det
var ett sms från elin, hennes pojkvän skulle se fotboll och hon ville
se kär och galen och fråga om jag skulle se det. Vilket jag skulle, så
hon kom hit och med sig hade hon en godispåse :P den tog ju slut naturligvis.
SKönt med lite sällskap sådär på kvällskvisten faktiskt <3

Nu får vi se om jag somnar tidigt idag känns som det är sinnessjukt trött.
ska slöa framför tvn iaf och ladda inför de två sista dagarna på praktiken

/puss m


Kommentarer
Postat av: p.pp.

vad får jag för klapp :)

2011-11-16 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0