problem att somna? jag har lösningen

haha! okej kanske inte men typ, prova att läs någon
av vår kurslitteratur så kommer du typ somna direkt,
antingen för att boken är tråkig eller för att man int förstår
nå :P. Okej riktigt så illa är det väl inte men inte lång ifrån,
vissa grejer är ju kul att läsa och vissa inte..

Nåja, varit i skolan idag på förmiddagen, helt okej, eftersom
jag vill att tiden ska gå fort nu så tycker jag det är helt okej
att gå till skolan får du går det lite tid. Har skola ett pass imorgon
också. Vi for och luncha efter skolan, mycket trevligt och sen for
jag, sussi, emma och frida till kvantum för att handla eller jag och
sussi behövde handla. Så nu behöver jag inte handla nå mer innan
jag far hem, eller ja kanske nå mjölk eller sådär men inga stora saker.
For hem och börja läsa och har läst 50 sidor idag så nu är det bara 20
kvar i andra boken och dom spar jag tills imon ;). Sen är det bara tre artiklar
på cirka 40 sidor (tillsammans) som ska läsas och det ska jag göra på
torsdag och sen är jag klaar :D

Höll dock på att somna ett tag när jag läste men höll mig vaken :). Snurran
ringde också och fråga om jag ville med på hockey och jag var inte
direkt svårövertalad så jag sa ja , fråga madde också så det blir
hockey ikväll,  trevligt tisdagsnöje :) Och imorgon släpps biljetterna
till bossen och jag tänker faan int ge mig förrän jag har fått biljetterna!
that's it!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0