mysmåndag

Jaha så var måndagen också slut.. Blev en bra måndag faktiskt,
så bra att jag glömde bort att det var måndag :P
Har pluggat lite idag och läst sådär 50 sidor, alltid något iaf
ska läsa resten av boken imorgon har jag tänkt.
Sedan har jag och sussi lagat middag och käkat då min frys
är fullproppad med mat och hennes tvärtom :P så då bjöd
jag på middagen. Emma kom förbi också och vi har kikat på ensam
mamma söker och nu är det jul igen. En kväll med mys och surr,
en sjukt bra måndagkväll faktiskt.

Just det det julpynt jag har har fått komma fram också, julstjärnan
hänger i fönstret och i andra fönstret hänger nu typ pumlor (julkulor)
med ljusslingor i, och på bordet står min lilla tomte så fint. Myskänsla :D

nu ska jag snöra mig i sängen och se lite mysteriet på greveholm innan jag
somnar, imorgon väntar tvätt och pluggande.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0