Matlagning

Jag kan absolut tycka det är roligt att laga mat men jag tycker
det är såå jääävla tråkigt att äta själv, dålig bortförklaring kan tyckas
men så är det. Jag menar hur roligt är det att göra värsta middagen
och sen sitta själv och äta? nej precis. Jag kan absolut göra fläskfile
och sådär till mig själv men då ska det gå någorlunda snabbt!
När man kommer hem från skolan är man hunrig och vill ofta ha
något fort och då blir det lätt, korv eller köttbullar eller liknande.

Nu har jag på sista tiden blivit mycket bättre med att variera kosten,
mcycket för att jag och madde haft våra matlagningsdagar och det
är kul att se vad andra gör :D Matlagningsdagar är braaaaa med dig
madde <3 plus att snurran ofta har bra recept och sådär och när
jag såg hur enkel och sjuukt god hennes kyckling var i måndags då ökar motivationen
lit. Nåja var vill jag komma med detta? Jo mer recept på enkla middagar/luncher
som går snabbt och är gott :D

Nu är iaf dagens middag i ugnen, lax med pasta och creme freich som avslutas
tillsammans i ugnen, sinnessjukt gott! (recept från maaddddo :D)
Kommer in ett inlägg till så fort jag käkat, behöver ännu mer tips och ideer
nämligen men om nå heeelt annat :)

Kommentarer
Postat av: sussiisuu

Nååå vi får laga mer mat :P

2011-11-23 @ 20:07:12
Postat av: Anonym

Ja vi kan fortsätta ha "våra to-do-dinner-days" för alltid. Hihi. Kul att delge varandra av våra recept. Å jag uppskattar de oxå till tusen o mer. :-* Vad mysigt att du julpyntat oxå gumman!! <3

2011-11-24 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0