kommer int på nå bra rubrik..

Slänger i mig lite middag samtidigt som jag skriver detta,
har sedan jag kommit hem även tagit en dusch så sitter i
morgonrock/badrock :P. Ska strax slänga på mig lite kläder
och fixar iordning mig lite, väntar en fika inne i stan ikväll
med tjejerna, ääntliiiigen! och som det ser ut nu ska alla följa
med vilket känns jätte rooligt. Var ju ett tag sen man såg dom
så jag räknar med en massa surr och att bli uppdaterad ordentligt.

Annars har dagen gått fort på praktiken, jag och madde hade planering
idag också och vi vart ruskigt produktiva om jag får säga det själv :D
Så vi gick därifrån nöjda.Tur vi har varandra <3 .Nu är vi inne på sista veckan och det känns
tråkigt för nog kommer man sakna ungarna, men som det ser ut nu
drar vi dit och hälsar på i december och tittar på barnens luciafirande :)
nåja tror det va allt, ska dra på mig lit kläder nu och sådär.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0