hemska känsla

Så kom det, den hemska känslan som jag inte haft på
läänge nu, det är tre veckor idag tills jag får åka hem
och det börjar kännas i hjärtat att det var ett tag
sen jag träffade min familj. 
Jag längtar efter att få krama om mamma, pappa, lillebrosan
syrran och lillfisen, jag läängtar nå enormt efter dom. 
Att få sitta hemma i soffan med mamma och prata om allt
och ingenting och att få skratta åt pappas skämt, att få bråka
med lillebrosan och få mysa med tessan och hela familjen.
Att få träffa mina vänner och umgås med dom. Jag vill så
gärna att dessa veckor ska gå fort så jag snart får stå på flygplatsen
och se min familj igen och få krama om dom. Jag längtar så
det känns som hela kroppen ska spricka.
Jag hatar denna känslan, jag vet att dom alla bara är ett telefonsamtal
bort men ändå kan jag inte nå dom och krama dom. 
Jag älskar mitt liv här och trivs men ibland är mamma och pappa lite
för lång bort, det är dom nu..

Jag saknar er och älskar er så otroligt mycket, snart ses vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0