godkväll

Först, taccck världens bästa emma för att du knåpa
ihop en ny design åt mig :D
Ja, sitter och väntar på att fröken emma ska ringa upp
så får vi se om hon är sugen på lit lussebullsbak med snurran.
Vi har haft rörelse idag, två timmar sprang vi runt som små
barn på en hinderbana, det var förjävla roligt men kommer någ
ha träningsvärk imorgon haha! Nåja imorgon ska vi kuta en
sväng på stan också innan jag far till hanna över helgen, ääntligen
ska bli så härligt att träffa henne igen :D



<3



Kommentarer
Postat av: Emma

He va så lite så.... Nu ska jag bara borsta håret, dra på litt puder och sen är jag nog klar.... Ses snart!!

2011-11-24 @ 18:11:41
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0