Fars dag

Idag är en sån där dag jag önskar jag fick vara hemma hos
familjen så jag kunde få gratta min bästa pappa på fars dag.
Men snart är jag hemma (bara 33 dagar kvar) och då får han
en extra kram. Är lite jobbigt när alla ens kompisar far hem till
sina pappor för att vara med dem, medans jag får sitta ensam
hemma i lägenheten. Dock är jag såååå otroooligt lycklig att jag
har en pappa som är frisk och glad och som alltid ställer upp. Önskar
bara jag kunde få ge honom en liten liten kram.  Men så är det, snart
snart är det jul (låt tiden gå fort) och då får jag träffa heela familjen
och alla fiiina vänner :D

Grattis världens bästa pappa på fars dag, jag älskar dej !

Kommentarer
Postat av: pappa

Tack, tack

Jag älskar sig



2011-11-13 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0