dagen + frisör besök hos Hanna till helgen

Sådär nu kan jag sitta ner i lugn och ro, maten är i magen
så jag är mätt och glad ;). Dagen har rullat förbi i snabb takt,
hade skola på förmiddagen gick fort och sen bestämde jag och
tjejerna att vi kör på lite julmys ikväll med sunes jul och
skumtomtar (om man vill, jag köpte chokladtomte ist ;)).
Skyndade hem och bytte om, och trotsade detta hemska väder
som det var för en prommis med elin och wilma. Blev en prommis
på ja nästan 1½ timme. Skönt var det så hoppas det bli snart igen.

Sen hem och läsa, nu är äntligen första boken utläst och jag
börjar med nästa på måndag då den in är så lång. aja sen har jah
fixat lit med min julstjärna och mina pumlor. och nu har jag fått
mat i magen.. Det var min dag men det var int det jag ville skriva om
utan.. På fredag åker jag till skellefte för att mysa en helg med bästa
Hanna och även träffa frida :D Läängtar! till saken hör att Hanna på
lördag ska få fixa och trixa med mitt hår, klipp och färg/sling!
Nu är den stora frågan vad jag ska göra med håret eller ja låta
hanna göra med håret, har lit bilder som ni ska få se annars låter
jag helt enkelt Hanna göra vad hon vill ;)

Frisyr:

Klippa till lit jämnare och klippa av den såkallade sneluggen jag har till en kortare



klippa av allt till ännu en page?


mittbena !?


Eller nå heelt annat!?

Dessa färger funderar jag på
ska jag köra lite gulidaktiga slingor? Lit kopparfärgade? Färga det åt det röda hållet (bild 4, galet läckert), eller bli sådär ljus som jag var tidigare? Hjälp och tyck en massa !? Eller så får hanna bara bestämma helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0