best of the best

Sitter och ska strax göra mig iordning sen blir det en
sväng på stan :) och sen sätter jag mig på bussen till
Hanna, som jag längtat !

Vi for till snurran igår och baka lussebullar och såg jullotta
på liseberg, myys. Bullarna blev dessutom förjävla goda,
mums. Vi surra och skratta åt det mesta igår, jag och emma
for hem runt 12 och då blev det sängen för mig. Ska erkänna att
det värker lite här och där efter hinderbanan igår, hej otränad säger jag
bara :P Det var en bra torsdag igår helt enkelt.

Nu måst jag ju skriva en sak som helt for ur skallen på mig igår, den
27 juli kommer Bruce till göteborg :D Och jag hopppppaaaas såå
innnerligt att jag får se honom, ohh så härligt det hade varit! Kommer
sitta och trycka och trycka tills jag har biljetterna. Håll tummarna att
vi får biljetter! Jag har ju sett honom två gånger och det var såååååå
bra, går int att beskriva med ord hur känslan är att få vara där :D.
Han är the best of the best och king of the kings som en nära person
till mig skulle säga ;)

Nej nu måst jag göra mig iordning, när jag kommer hem på söndag
får ni se min nya frisyr också, tror jag kommer lägga mitt hår helt i
hannas händer imon, nå nästan iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0