babbel..

Slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten.
Dagarna rullar på, praktik och sen är man helt slut
på kvällarna dvs man åstakommer inte så mycket mer
än en middag och dusch ungefär. Men roligt är det, barnen
är helt underbar goa och ja jag och madde får oss en del
skratt varje dag :)

Onsdagkväll, känns lite som torsdag dock, är väl önsketänkande..
Men snart är vi där och då är det helg, och att jag ska sova då.
Snart bara en månad kvar tills jag far hem också för julen, ska bli
härligt att få träffa alla igen. Fick bröllopsinbjudan häromdagen också
till Sandra och Daniels bröllop :D. 

Snart första advent också, herreeguuud! Men har dock inga julkänslor
än, förra året vid denna tiden hade jag då det. Är kanske för att det int
kommit nå snö än, förmodligen. Lyssnade på lite julmusik idag när madde
var här på middag (pannkakor) myyys :D<3 Dock blev väl int alla pannkakor
bra men goooda vart dom. hihi! 

Nu ska jag placera rumpan framför tvn och se greys innan det blir några timmarsa
sömn. I helgen hoppas jag på att få träffa tjejerna, saknar dem!


Kommentarer
Postat av: sussi

Du menar väll plättar?;)

2011-11-10 @ 10:59:52
Postat av: Anonym

Grattis på namsdagen

Puss

2011-11-10 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0