-

Jaha måndag igen och slut på sovmornar och mysmornar
ne upp tidigt och iväg till praktiken, ne jag är inte bitter :P
Haha! Nej men jag tog mig upp idag men kan säga att jag
inte hade tackat nej till att sova några timmar till.. Nåja men
dagarna brukar gå fort, och det ska bli härligt att träffa ungarna
igen och jag har ju madde vid min sida så det ska gå fin fint :)

Lördagkväll vart bra, började hos annika, där alla var utklädda till olika
saker, mycket roligt att se :). Sen for vi på allstar men alla var rätt
trötta och sega så vid två så for hälften av oss på max och sen hem
och ner i sängen, skööönt! Tackar alla för en härlig kväll, speciellt
annika för en riikttiiigt härlig förfesr/maskerad :D

Igår gjorde jag inte många knop alls, slöade som bara den och lullade mest
runt i tofflor och mjukisbyxor. Somnade realativt tidigt också, men ändå så
längtar jag redan efter sängen igen! Nu ska jag slöa en stund till innan det är
dags att ta sig mot bussen.
Bild från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0