tvätt och plugg

Idag är det tvättdag och plugg som gäller!
Började tvätta vid tio och är inne på det sista
nu så ska strax börja plugga och efter det blir
det mat. Tycker tiden går så långsamt just nu,
men det är väl för att man längtar efter att det
ska bli söndag. Nåja, är väl lika bra att sätta igång
med pluggandet så man får lite gjort av det också.

Imorgon är våran sista lektion, redovisningar som gäller.
Sedan in och växla pengar och plugga på kulturens hus.
Jag känner mig så otroligt rastlös hela tiden. Helt sjukt
så fort jag inte har något att göra så kryper det i hela
kroppen på mig :P. Nåja har ju lite att sysselsätta mig med
idag iaf.

Såhär såg det ut på morgonen idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0