sunny saturday

och 8 dagar kvar till turkiet :) Tog ut min låda
under sängen och plockade fram alla mina tygskor (läs converse).
just nu står det fyra par converse framme och ett par fick
ligga kvar i lådan. De är helt klar mina favoritskor men mina
vita låga är nog inne på sina sista dagar. Haft dom i två år nu
och ja dom är int så vita längre. Vill inte slänga dom heller ju,
gillar ju dom :P. Men om någon känner att dom vill ge mig ett
par nya låga vita så kan jag väl slänga mina :D?

Ikväll blir de lite grillning med vänner och lite kubbspel ochsådär
om vädret håller i sig vilket jag hoppas för nu är det härligt ute.
Min förkylning verkar inte bli långvarig känner mig redan bättre
men nu har jag fått hosta men tror den är borta innan måndag :D.
Nu ska jag snart ta och göra mig iordning så jag kan ta det lite lugnt
innan kvällen.

have a nice day

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0