packa inför hela sommaren

jag är så trött så ögonen knappt går att hålla upp
men jag måste vänta en stund till för jag tvättar!
jag håller även på att packa inför en hel sommar
vilket absolut inte är det lättaste.. Vad ska ma ta med
och inte med liksom. Nåja får fylla väskan till den spricker
typ och hoppas den håller hela resan. Imorgon kväll ska jag
jag säga hej då till tjejerna och det känns i hjärtat, ordentligt.
säga hej då och inte veta när man ses nästa gång. Men sen
att få krama familjen hemma ska ju också bli ganska skönt.
Börjar jobba snart också, ska bli skönt att tjäna lite pengar me
att gå upp tidigt känns jobbigt.

Har sovit nästan hela dagen också, måste försöka komma in i
normal dygnsrytm igen. Var och åt på Max med Emma och sussi
sen for vi och kollade bilder och bytte bilder från turkiet och hade
ångest och längtade tillbaka. Sen när jag kom hem väntade en blomma
utanför dörren från sötaste underbaraste madde :) då blev jag varrm
i hjärtat. Hon kom upp en sväng och det var skönt att se henne igen.
Hon tyckte iaf att jag var brun :D. Fick även ett jättefint ljus och
en påse godis till resan hem hihi. <3

Tittade precis på min väska och fick ångest, hur faan ska allt få
plats är frågan!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0