ont i lillhjärtat

Jag brukar inte ha speciellt mycket ångest när jag ska åka härifrån men
idag gör det ont i lillhjärtat! Att behöva lämna sina närmaste vänner för tre
månader känns otroligt jobbigt. Med er har jag gjort mer saker på ett år än
vad jag kan skrapa ihop under hela gymnasietiden. Ni har kommit mig så nära
att ni känns som ni är en del av mig! Sitter och ler åt hela turkietveckan och
när jag tillsammans med madde fick se mitt första norrsken. Eller lasergame
ja det finns så mycket. alla gånger vi dragit med varandra för att träna eller
plugga och som vi gnällt över skolan. haha! Ni är dom finaste vännerna man kan
ha och att idag behöva säga hej då till er, det är inte det lättaste.

jag älskar er av hela mitt hjärta!
Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0