lugn helg

helgen har varit bra hittills, igår var det lugnt hela dagen
sen for jag med syster till jönköpings marknad en stund och
kikade lite och inhandlade lite grejer. Mötte upp marie på vägen
hem och ja resten av kvällen bestod av att mysa framför film och
ta igen en massa med marie, min finaste marie :). Vi somnade runt
halv fyra sen stack hon tidigt idag men jag sov vidare.

Dagen idag har också varit lugn varit en sväng med syster på a6, morsdag
presenten inhandlades, så då kan vi checka av den på listan. Handlade med
oss lite mat hem och sen for jag iväg till min moster, hon var barnvakt åt
min lillprins tino :) han fick sina skor som jag köpte i turkiet till honom och
dom passade bra och var super fina. Fick ju även träffa min kusin Marcus och
hans tjej mikaela, alltid härligt att träffa dom :). busade lite med lillprinsen och
bytte blöja och tog på han pyjamas och allt sånt där, fick mysa lite med honom.
Sen somnade han gott och jag satt och pratade med några timmar med dom andra.
Nu är jag iaf hemma och ska strax krypa ner i sängen, imorgon kommer mamma
och pappa hem och det blir väl lite firande av mors dag och sedan måste jag plugga
lite också, så jag får in den sista uppgiften så jag kan ta sommarlov på riktigt :) eller
ja på måndag börjar jag ju jobba men så jag kan släppa skolan iaf.

en hälsning till mina vänner hemma i Luleå:
Jag saknar er otroligt mycket och jag önskar hela tiden
ni var här, ni är dom finaste vännerna man kan ha! Jag
längtar verkligen till jag får krama om er igen!
/puss m

Kommentarer
Postat av: snurran

Vi saknar dig ocksåå <3

2011-05-29 @ 21:35:01
URL: http://sussiisuu.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det gör vi, varför ligger allt med så stora mellanrum? <3

2011-05-30 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0