jobba jobba jobba

Nu har jag jobbat min andra dag och det rullar på
dock sjukt långa dagar och ont i fötterna över att stå
upp heela dagarna men det är det väl värt när pengarna
kommer sen. idag började jag och pappa sex på morgonen
och slutade kvart i sex på eftermiddagen, så att jag är trött
är väl inte så konstigt. 

Blöö borde plugga men det får faktiskt vänta tills imorgon,
på torsdag är det ju röd dag vilket betydet ledigt så får väl
plugga då också. Sen är skolan över för sommaren och
man slipper tänka på det.

ska väl påpeka för alla mina vänner i Lule att vädret här
är kanon, idag har då varit 25 grader om inte mer, sjukt varmt
och strålande sol :D och det är blommor och grönt överallt
och det riktigt luktar sommar och blommor, häärligt, men
jag saknar er så det gör ont i heela kroppen och hoppas ni
kommer snart och hälsar på!!

/puss m

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej min sköna böna!

Vi vill inte veta hur varmt och skönt du har det för här öser bara regnet ner. ;)

Hoppas det går bra att jobba :)

Du är saknad här uppe också men vi hörs och förhoppnings vis syns nån gång under sommaren. <3

2011-06-01 @ 10:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0