hepp hepp

Fredag den 13 idag, är inte speciellt vidskeplig av mig
det enda är att jag aldrig kan lägga nycklar på bordet,
det har jag dock fått av mamma som lärt mig det ;).

Igår kväll var elin, sussi och emma här en stund vi
såg eurovision semin och surrade en stund. Jag och
sussi åkte och köpte korv, GOTT! sen kollade vi lite
på tv innan hon for. En bra torsdagskväll helt enkelt.

Jag ska strax ta bussen till stan för att växla pengar.
Vet fortfarande inte om jag ska växla allt eller inte.. hmm
nåja får se hur det blir. Resten av dagen har jag ingen aning
om vad jag ska göra, blir väl att se tv bara för att få tiden att
gå. Som vi alla längtar efter att det ska bli söndag så
vi får resa bort och ta semester och slippa tänka på allt och
bara vara. Kommer bli AWESOME :D 

Nu ska jag dra på mig skorna och kila mot bussen!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0