hemma hemma

igår kom jag hem hem, hem till min familj! när jag sa hejdå till
tjejerna i tisdags kväll var det som mitt hjärta brast, tårarna rann
och det gjorde så ont att säga hej då och inte veta när man skulle
se dom igen.. Tågresan var ett helvete, min hals har åkt på något virus
så jag kan knappt svälja och är svullen och ingen alvedon hade jag heller.
Nåja inga förseningar iaf och resan gick bra hem. När jag såg pappa så blev
jag genast gladare. Åkte ner och sa hej till mamma på jobbet även det
gjorde mig glad. Har fortfarande ont i halsen så imon blir det någ läkaren,
Var så trött och utmattad igår så jag somnade redan innan halv nio.
Resten av dagen ska jag bara mysa imon far mamma och pappa till min
farbror så blir ensam hela helgen med syskonen men det kan ju också vara mysigt!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0