Glassigt

Vilken värme det är, härligt härligt!
Började ju dagen med promenad med Emma, Elin, Sussi och Annika.
sjukt varmt ute, sommarkänsla! Sen for jag, Emma och Elin iväg
och solade, måste ju ha en grund när vi kommer till turkiet ;).
For hem och insåg att det börjar bli dags att ta tag i tvätten men insåg
att något tvättmedel hade jag inte så ner till Ica och handla och nu har
jag bokat en tvätt tid tills imorgon så imorgon blir det tvätt hela dagen
lång. Sen dess har jag käkat och slappat i sängen, iväntar tjejerna för
lite surr/planering om turkiet. Kan inte förstå att vi åker om sex dagar
men innan dess har man en del att göra, tvätta, packa, växla pengar, plugga
och ja allt sånt där :) men skönt att man har lite att göra så inte dagarna
sölar fram :P

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0