full rulle all day long

Hej och hå lång dag och full rulle hela tiden! Började
med skola, sista skoldagen innan sommarlovet vilket
känder grymt skönt. Dock bara en massa redovisningar
att lyssna på, bli lätt segt efter ett tag, speciellt när man
har svårt att sitta still ;) jag och emma gjorde
väl allt annat än att sitta still, lika så sussi hihi. Nåja
vi redovisade också vilket gick bra och sådär. Sen var
det bara hem och slänga i sig lunch och bli upphämtad av elin
och hämta emma och mot kulturens hus där det blev plugg och
fick ihop lite iaf vilket kändes grymt skönt. Nu har man en början
på denna uppgiften iaf och det är bara att forsätta skriva.


Sen blev det en solning med emma och elin skönt vare. Lite
färg verkar jag ha fått redan nu efter två solningar så nu får det
vara bra fram till turkiet... Tror jag iaf ;). Åkte hem och tog en snabbdusch
och kolla datorn innan sussi och elin plinga på dörren med hundarna
och ut på en promenad. Skönt var det. Sen ska jag erkänna att
det blev dålig mat på det (Max) med dom och annika också. Och
efter att ha skjutsat sussis syster svängde vi förbi emma och
hon följde med till elin där resten av kvällen spenderades. Ja ni
ser att det helt enkelt varit full rulle idag och nu är jag trött
så ska strax slänga mig i sängen. Hoppas på en god natts sömn
för jag känner att jag behöver det. Så imorgon ska jag soova LÄNGE!


Den som ringer och väcker mig blir jag icke glad på. Imorgon är det
bara tre dagar till vi åker och som jag längtar :) turkiet med dom bästa
kan ju int bli annat än bra :)

Godnattpuss/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0