fredag, underbara fredag

Fredag, underbara fredag :)
har precis pratat med både pappa, mamma och syster. Alltid lika
skönt att prata av sig. På ett sätt som jag saknar min familj så
trivs jag här uppe just nu så det är 50/50. Har ju turkiet att se fram
emot nu med tjejerna woo :D. Satt och pluggade till tolv igår och
gjorde klart en uppgift. Så nu tar jag faktiskt helg med gott samvete.


Den där förkylningen som jag ville skulle bryta ut, gjorde det igår
och igårkväll när jag skulle sova var jag så täppt i näsan att jag inte
kunde andas genom den så fick ta djupa andetag med munnen :P.
Nåja bättre att vara förkyld nu än i turkiet. Och igår var jag sjukt
sugen på glass, heela dagen! Och är det fortfarande så idag ska jag
äta en mjukglass. Om en stund blir det iaf stan med elin, emma, sussi
och annika :). Sen blir det lugnt heela kvällen. 

För varje dag som går blir jag gladare och gladare över att jag ska bli moster
till den lilla bebisen som är i systers mage. Längtar lite efter att få gosa med
den lilla. I sommar blir det tillökning i familjen iaf , en lite liten knodd. 

Have a nice day!
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0