bästa veckan!

Om jag skulle berätta om hela våran resa skulle jag få skriva en
hel bok. Vi har varit med om så mycket saker och vi har skrattat så
vi gråtit. Att vakna och inte ta på sig bikinin och ta sig till stranden känns
konstigt. Att vakna upp ensam känns tomt och tråkigt. Veckan gick så fort
den gick alldels för fort. Men vi har minnen, underbara minnen som jag aldrig
glömmer. Vi har utnyttjat tiden till max och snittat 4,5 timmar sömn varje natt
och ätit gott och druckit gott och shoppat, ja vi har haft det så bra så det går
inte att beskriva med ord. Denna resan glömmer jag aldrig..

jag kan inte göra något annat än le och sitta och skratta för mig själv när
jag tänker på denna resan.. tackar världens finaste vänner för den bästa
veckan någonsin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0