allt möjligt

Hade int tänkt skriva något ikväll men måste göra det nu
innan jag kryper ner i sängen.

Valborg igår var som jag skrev när jag kom hem en trevlig kväll,
mina vänner är dom bästa <3. Och alltid när vi dricker lite så blir
vi djupa och jag måste få ur mig lite..

vi pratade om saker som gjorde oss alla lite ledsna och nere.
Ibland är det svårt att veta vad man ska säga till folk i sin närhet
som är ledsna men vi kom alla fram till att man inte alltid behöver
säga något utan bara visa att man finns där och lyssnar och ställer
upp. Ibland är det jättesvårt och veta vad man ska säga, man vill ju
bara krama om dom och finnas där och det räcker oftast till.
Idag åkte jag och emma till sussi snurr med mat och vi har absolut
inte gjort något vettigt, vi har bara varit vi och bara varit. Det är precis
vad man kan behöva. Det har varit en bra söndag. Puss till er mina
hjärtan <3.

Knasigt inlägg men vill säga; mina kära vänner jag fins här dag som
natt, ring om det är något. Jag kanske inte vet vad jag ska säga men jag
lyssnar och stöttar er no matter what <3 Just nu är det några som jag vet
behöver stödet, speciellt en liten tjej och en liten till också vissa dagar
och ni vet jag finns här
/puss oh godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0