7 dagar kvar

Endast 7 dagar kvar till turkiet nu, så underbart härligt!
Längtaar! Nu måste jag snart börja tvätta och packa :)
Vilken resa det kommer att bli!

Idag är det sol och fint väder så ska försöka ta mig ut på
en promenad, dock är det så tråkigt att gå själv men men.
Igår hämtade sussi mig runt sex tiden och vi for och hämta annika
och sen till Mattias. På med grillen och så kom ida. Vi åt och sen
blev det kubbspel, lite kallt var de dock men det var kul iaf :).
Sen körde just dance på wii och sjukt roligt är det. Sen for jag
och sussi och hämtade hennes lilla vovve albus och sen till mig
och snackade bort några timmar, mysmys! Det blev efter det
sängen för mig och jag sussade gott.

Ja, nu får vi se vad jag hittar på för något. Skulle chansa
på att jag hamnar framför tvn trots det fina vädret ;P

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0