5/5 2011

Tjillivippen!
Kom nyss hem från att varit hos Emma och gjort ett grupparbete.
Tog sin lilla tid men det blev ju bra till slut eller ja ganska bra iaf :)
Nu är min hjärna trött och jag ska nog slänga mig i sängen en stund.
Har en förkylning i kroppen och ont i halsen, det får gärna bryta
ut nu så jag slipper den när vi åker till turkiet. Skönt att det är
fredag imon och helg.

Nu har vi bara en lektion kvar i skolan
vilket också känns otroligt skönt, sen blir det en veckas semester.
Efter semestern blir det att fara till jönköping för jobb och
mys med vänner och familj. Ska väl försöka ta mig till Lule
ngn vecka också iaf under sommaren men det tar vi då. Ett
tag kvar iaf :) Nu ska jag ta en powernap.
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0