4/5 2011

Gokväll, gokväll ! Har varit sjukt, vaknade igår med jättehög feber
som gick lite upp och ner under hela dagen men jag var heelt slut
igår och orkade inte ens ta mig från sängen. Men idag har febern
gått ner. Har till och med orkat plugga lite idag och nu sitter och och
äter en äggmacka, jaja vet att man inte ska äta såhär sent men jag
var sjukt hungrig sådetså! 

ja jag berättade ju att vi bokat en resa till turkiet, jag tror inte riktigt
jag fattat det ännu men så roligt det ska bli :) Minnen för livet.
Annars är det lugnt här, sista rycket i skolan nu och sista lektionen
är nästa onsdag. Nej nu har jag ingeet mer att skriva så ska väl
gå och lägga mig snart, upp tidigt imon med skola och plugg.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0