Vill ha!

sitter och klickar på nellys hemsida och hittar saker jag vill ha
,tur att jag snart fyller år hihi! vet ju att mamma och pappa tittar
in här då och då så kan ju lägga upp bilder på det jag tycker är
otroligt fint och gärna vill ha inslaget på min födelsedag :D
Fortsatte klicka runt på andra ställen och ännu mer jag vill ha!

På denna bilden är allt från Nelly, och favoriterna som jag VERKLIGEN
vill ha (MAMMA) haha! är Jackan, den vita blusen, den rosa blusen
och klänningen (rosa) och den klänninge  längst ner till höger, haha :D


På denna bilden är det kläder från hm och gina och träningsskorna från
stadium som jag verkligen vill ha :) Ett par rosa reebook easytone :D

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Glöm det, jag har köpt en pensionförsäkring till dig!

2011-03-11 @ 20:06:13
Postat av: Raymondadele

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-09-07 @ 10:45:16
URL: http://raymondadele.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0