tingelinge tåget går

ja inte riktigt än men om fyra timmar iaf :) lägenheten
är städat, allt utom sminket är nedpackat och platttången
men snart är allt nedpackat iaf ,inte datorn heller men det
är det sista jag lägger ner. Hade ju omtenta på morgonen
också, som kändes grymt bra, så nu borde det vara klarat.

Känner mig lite rastlös, ska in till stan med madde vid kvart
i sex och äta på max och sitta och tjöta en stund innan hon
följer mig till tåget. Kommer nog bli lite sorgligt att krama henne
hejdå men hoppas att tiden går snabbt och att vi snart
ses igen. Ja,a mer har jag väl inte att berätta eller jo ser
fram emot att få krama om alla imorgon, riktigt längtar.
Längtar efter att få se pappas leende när jag kommer med
tåget och får en riktigt kram och att få springa in till mamma
på jobbet och krama henne och sen träffa alla mina underbara
vänner som jag saknar så otroligt.  nej nu ska jag sminka
mig. Skriver nog inte förrän imorgon igen 

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0