Ta dagen som den kommer

Humöret håller i sig och jag är glad, trots att det var
svårt att somna igår. Redan onsdag iaf :). Skola idag
på förmiddagen och sen hem och plugga och ikväll är
det box med annika som gäller. 

Gårdagen var bra, Sussi och jag körde slut på oss själva
på gymmet och la på mer vikter på alla övningar och en jävla
massa magövningar på det också, och så självklart Zumban,
alltid lika roligt :D Mötte madde på vägen hem och hon följde
med mig hem och jag gjorde middagen, kycklingsallad med matvete
och dressing, och satan vad gott det var! Helt klart det godaste jag
ätit på läänge och madde verkade gilla det också :) Hon fick med
sig lite hem och jag har så jag klarar mig till fredag iaf. Skönt att
slippa laga mat. Ni får receptet när jag kommer från skolan sen.

Hoppas ni får en bra dag :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0