smile!

Förut hatade jag tisdagar men inte längre :D
För det betyder Zumba och middag med madde,
det gör tisdagarna ganska härliga faktiskta och idag
är det en vecka tills jag sätter mig på tåget hem.
Jag är faktiskt glad trots att vi har mycket plugg.
Orkar inte med negativ energi, att vara positiv gör det
så mycket lättare. Ikväll är det iaf jag som bjuder madde
på middag och det blir kycklingsallad med matvete, recepet
från min faster och det är såå gott hoppas bara madde
tycker det också hihi! Nu ska jag dra på mig mina tränings
kläderna för först är det lite gym och sen zumba :D

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var jätte jätte gott, du är så duktig o det är så mysigt med dessa middags-dagar :-) Tusen tack igen fina <3 Love you, puss o kramar om!

2011-03-09 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0