sliten kropp

min kropp börjar bli rätt sliten efter all träning
denna veckan så nu tar jag helg med gott
samvete. Har varit träning varje dag denna
veckan och vi avslutade den med crossfit,
och det var fanimej det tungaste passet på
väldigt länge kan jag säga. Jag måste passa
på att säga jag är så stolt över oss allihopa, vi tränar
och sliter som bara den. Och att träna med sina
närmsta vänner, ja det gör det otroligt mycket
lättare :D Nu ska jag plugga lite sen får vi se vad
som händer! ha en härlig dag, bjuder på en ny
favorit låt eller ja två, en från zumban också ;)
Nu kör vi vila hela helgen! otroligt bra jobbat denna
veckan tjejer, nu taggar vi inför nästa vecka hihi!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Vi är så bäst!

2011-03-04 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0