skjuta på saker

jag blir så förbannad på mig själv, har suttit heeela kvällen med hemtentan bara för
att jag inte har börjat med den och tro inte att jag är klar, haha nej då finns lite
kvar men har iaf kommit en bit på vägen. Visst hade jag kunnat börja tidigare idag
eller igår eller i förrgår osv men det kommer ju alltid roligare saker i vägen som idag
har jag och becka åkt runt i hennes nya suupersnygga röda cab som hon köpt.
Ja undanflykter hela tiden men men nu är jag iaf igång och har gjort lite mer
än hälften iaf, lika bra att fortsätta så jag blir klar ikväll imorgon blir det stan
och sedan fira johanna som fyllt år :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

ja tyvärr så är de alltid så, man skjuter alltid upp sakerna till sista stund.. vart klar igår kväll :P det finns ALLTID andra, roligare, saker som man "måste" göra före ;P så är det!



men hoppas du har de bra där nere :) kram kram jessica

2011-03-25 @ 09:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0