så många gånger förr

skriver några radar och suddar sedan ut dom, flera
gånger om nu.. Vet inte riktigt vart jag ska börja eller
hur jag ska formulera mig, skrivit om detta så många
gånger förr men det är otroligt att jag inte kan skriva det
nog med gånger..

Vänner och familj! helt sjukt hur mycket man älska vissa personer
och hur man kan komma vissa människor så otroligt nära under
kort tid. Att flytta hitta själv är ingen lätt match men nu känns
det som att det var det enklaste och bästa bestlutet i mitt liv.
Jag har haft ett otroligt stöd av min mamma och pappa som sagt
at tjag fixar det och allt det och det har hjälpt mig så otroligt mycket.
Jag är er evigt tacksam för ni hjälpt mig hit där jag är idag. Är
er evigt tacksam för alla samtal ni ringer till mig och all kärlek ni
ger mig trots att ni är långt bort. Ni kan inte och kommer aldrig förstå
hur mycket jag älskar er för det går inte förklara. 

Att jag fått träffa världens underbaraste människor här har bara gjort det
lättare. På kort tid har vi delat så mycket tillsammans, vi har skrattat tillsammans
och vi har gråtit tillsammans. Vi har insett att vi är ett underbart gäng med
vänner och vi vet att vi ställer upp för varandra, no matter what. Jag vet
att jag alltid kan vara mig själv med er och ni har stöttat mig när jag haft hemlängtan
och mått dåligt. Att börja tycka om folk på så kort tid, det trodde jag inte var möjligt.
Men jag hade fel för ni är underbara hela bunten och med er är det alltid
skratt och glädje. Riktigt vänskap och jag är såå tacksam för att ni finns i min
närhet varje dag för vore det inte för er så hade jag suttit hemma i tenhult nu.
Ni gör allt roligt, med er är det aldrig tråkigt. Jag tror ni förstår mitt budskap,
jag älskar er och ni betyder så förbannat mycket för mig. Världens finaste
vänner och världens härligaste gäng <3.

Vissa dagar är det tungt att inte ha mina vänner hemifrån nära, alla dom som varit med
mig under lång tid och inte ställer några frågor utan vet allt det där som man kanske
inte vill att någon ska veta. Ni kommer alltid ha en otroligt stor plats i mitt hjärta
och varje gång jag sätter min fot i jönköping så vet jag att ni står där med öppna armar
och kramar mig även om vi varken setts eller pratat på flera månader. Att veta
att ni alla bara är ett telefonsamtal gör mig glad och att om det är någonting kan
jag ringa dag som natt. Jag saknar er varje dag så det gör ont men snart ses vi
igen och jag längtar så otroligt mycket efter att få krama om er.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fina rader vännen, vi är glada & tacksamma över att få ha dig här, glöm aldrig det <3

2011-03-09 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0