mitt första norrsken

När jag och madde promenerade upp hit till mig säger jag
-Madde det är norrsken!
-Nej det är moln.
-Men titta det är ju massa grönt där på himmel
-Ja du har rätt det är norrsken

Och det var bara början för så himla vackert blev det.
Stod och tittade ut när vi hade ätit och då vart det ännu mer
sen såg vi ett par tjejer som vart heelt lyriska så vi gick ut
och herreeguud! Det var det vackraste jag sett i hela mitt
liv, det var stark och skiftade i rosa och ja det går inte beskriva.
Till och med madde som sett ett antal var helt stum och hon
sa att det var det mäktigaste hon sett, så ja ni förstår att det
var något. Detta kommer jag leva på länge, det var det vackraste
jag sett någonsin, oh om ni bara kunde få se ett!! Har någon bild,
finns dock ingen rättvisa i det för detta var någon över det ni kan
tänka er.. ni får se bilder men ja det går inte beskriva hur vackert det
var och att jag fick dela det med madde, ja heelt underbart :D ment to
be hjärtat <3

Detta kallar jag fenomen:

Kommentarer
Postat av: Madde

& tack för att jag fick dela denna magi med dig, det var obeskrivligt.. and it was meant to be vännen! <3 KÄÄÄÄRLEK!

2011-03-01 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0