middagspaus

tog precis en middagspaus i allt pluggande! ska strax ut och
hämta den sista tvätten i tvättstugan också så jag kan börja packa.
Imorgon kväll bär det av hemåt mot jönköping. Längtar lite efter
att få krama om alla mina vänner också. Hoppas inte tåget blir något
försenat så jag kommer hem som planerat på onsdag kl 2. Innan dess
har jag dock en del att göra, ska packa och plugga lite till ska iväg och träna
med Emma och Elin och imorgon väntas omtenta och sen en riktigt stor städning
av lägenheten så det är fint när jag kommer hem hit igen om ungefär fem veckor.
Nåja ska kila och hämta sista tvätten och plugga lite till innan det blir
bodystep 

/puss m

Kommentarer
Postat av: Okänd

2011-03-14 @ 19:21:20
Postat av: Okänd

2011-03-14 @ 19:36:58
Postat av: Anonym

Hoppas att tåget är ca 2timmar försenad

2011-03-14 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0