lite ångest

Nu är det inte många dagar tills jag ska åka hem och vara hemma
i nästan fem veckor och visst ska det bli härligt att få träffa alla mina
fina vänner och min underbara familj men denna gången lämnar jag Luleå
med lite ångest i mitt hjärta. För jag lämnar mina underbara älskade vänner
här hemma. Trodde inte det skulle kännas tungt alls att åka men det gör
faktiskt det. På tisdag kommer jag få krama om mina vänner för sista
gången på ett tag, vissa kanske redan imorgon. Men jag vet att Madde kommer
vara med mig när jag går på tåget och att krama om henne och säga hejdå
blöö kommer vara jobbigt! Jag kommer få krama om Emma, Sussi och ida
på förmiddagen efter omtentan och det kommer inte bli lätt kan jag säga.
För vi har alla kommit varandra så nära, och jag älskar ju dom så otroligt
mycket. Jag är glad så otroligt glad att jag får åka hem för saknaden efter
måånga där hemma i Jönköping är stor men ja ändå. Nåja jag vet att det kommer
bli bra, men denna gången kommer jag sakna lule och jag kommer sakna mina
vänner!

Jag älskar er heela bunten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0