lång vecka

sitter och försöker få i mig lite frukost, ska iväg till skolan tidigare idag
för vi har en uppgift som ska göras i rörelsen och då ska vi vara
i gympasalen och göra en äventyrsbana för ett gäng barn. Då måste
vi vara i tid och förbereda ordentligt. Vi har en lång dag idag, till kvar över
fyra, hua! Som vanligt blir det bara hem och käka och ngt lätt sen träning.
Ni som följer mig vet att jag inte har så många dagar i skolab, oftast, 2-3 dagar
i veckan men denna veckan känns extra lång då vi har fyra dagar med skola
dock bara idag som är heldag men utöver det så har vi en hel del plugg som
ska göras så ingen rast och ingen ro här inte. Förövrigt så sov jag som en
kratta inatt så längtar till jag får gå och lägga mig igen. Och längtar till det blir
nästa tisdag så jag får fara hem :D

Juste, ska påpeka till pappa att jag cyklade igår och det funkade väldigt
bra och jag ska ta cykeln till skolan idag också :D

have a nice day
/puss m

Kommentarer
Postat av: pappsen

glöm inte att be mattias att skruva fast stödet "om han har rätta verktygen"

2011-03-07 @ 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0