irriterande

måste få skriva om något som har irriterat mig väldigt länge nu.
När det kommer till hockey så hejar jag på Luleå och är självklart
otroligt glad över att dom är i semifinal, sjukt jävla glad över det.
Det jag vill komma till är att jag tycker man ska vara sportslig, vilket
lag man än håller på så kan man uppträda bra. Varje gång luleå har spelat
match har det stått något på facebook, till exempel när dom mötte djurgården
så stod det att dom var apor och att dom skulle äta sina bananer ochdra tillbaka
till skansen och ja nu står det att skellefte är inavelspack och det är bara lite
av allt jag läser. Jag tycker  det räcker men att man skriver kanske ''heja lule''
eller hoppas lule vinner ikväll, ja ni fattar grejenn. Att hålla på att skriva elaka
saker är bara jäävligt omoget och onödigt. Det gör mig irriterad och förbannad
tycker det är dumt beteende, var sportslig för fan!! sådetså!
Annars rullar allt på bra här nere, händer inte så mycket just nu, har bastat ikväll
och sådär, även tränat lite på wiiet och de är faan jobbigt, speciellt att rocka rockring!!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0