Hepp Hepp!

Uppe med tuppen idag, heja heja! Ska iväg på spinning om
en stund. Skönt att komma igång med dagen. Ska försöka
få lite plugg gjort, iaf lite. Ikväll är det frossarkväll med
vännerna som gäller. Ska trycka i mig chips som satan och
en och en annan ostbåge som jag tänker sno från elin :D haha!
Kommer nog bli en mysig kväll som alltid med rätt sällskap.
hoppas Lule vinner ikväll också, skulle vara AWEESOME!
Imorgon mååste jag tvätta så jag kan börja packa sen,
blö inte kul någonstans men men :).

Ska passa på att säga till pappa att om du har köpt en
pensionförsäkring till mig (vilket jag vet du inte har) då
kommer du få ångra dig resten av ditt liiivv, mohaha :D

Have nice day!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0