converse

Det är fyra plusgrader ute nu så idag tänker jag
snöra på mig conversen när jag går till skolan, vilket
känns jävligt bra :D har längtat efter att få ta på mig
dom igen. Skola idag på förmiddagen idag iaf, sen är
det helg, SKÖNT! Efter det blir det hem och käka och plugga
lite och sedan är det träning, spinning och Zumba. Spinning
är ingen favorit hos mig men skönt efteråt iaf och Zumban
vet vet ni ju att jag älskar så det ska blir kul. Efter träningen
blir det hem till madde och käka lite, hamburgare tror jag
det blir, dock utan bröd och inga pommes utan hamburgare
och sallad, mums :). Sitter säkert hos madde och tjötar ett
tag också ;) Brukar ju bli så hihi.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0