1:a mars

ja första mars och om två veckor åker jag hem igen
längtar faktiskt. Idag är jag trött som vanligt, hm konstigt.
Ska iaf om ngra minuter till skolan. sen ska jag försöka
hinna hem och plugga lite innan jag tar mig till gymmet och
sen zumba. det är det bästa med tisdagar. Zumban! Ja,a har
inte så mycket att skriva faktiskt, förutom att jag hade gjort
nästan vad som helst för att få sova några timmar till, oh gud så
skönt det hade vart! Nåja, skola idag, imon och torsdag och sen
helg!! Längtar redan.. Vet ju att tiden går fort :)  Nu ska jag göra
mig redo för att ta mig till skolan.

/puss m


Kommentarer
Postat av: M

Snygging!

KOM HEM!

2011-03-01 @ 09:54:58
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0